/* expanded templates begin */ */ expanded template ends */

۱۹.۲.۸۸

عکس و موزیک آخر هفته

لطفا به لینک زیر مراجعه کنید

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سرتان راکمی از برف مهاجرت بیرون بیاورید و به انتخابات سرنوشت سازی که در پیش روی این مرز و بوم قرارداردنگاه کنید.زمان شاه که در خانه های تیمی در خواب خرگوشی بودید وحالا هم در آلمان غش کرده اید.این چه رازی است که رفقای چپ ما آن وقت که باید سر صف باشند ته صف هستند؟

سيامک گفت...

ناشناس عزيز، لطفااگر امکان دارد ارتباط نگاه کردن به اين عکس ها و شنيدن موزيک همراه آن را با انتخابات پيش روی بيشتر توضيح بدهيد.آن گونه که من ازنوشته کوتاه شما متوجه شدم،بنا به اهميت انتخابات پيش روی آنهاييکه در خارج از کشور هستند، اجازه شنيدن موزيک و يا تماشای تصاوير مورد علاقه شان را ندارند چون ممکن است که احيانا از مسائل حاد سياسی ايران غافل بمانند.اين هم از آن کشفيات جديد است!!!

ناشناس گفت...

در ایام دانشجوئی - قبل از سال ٥٠ - دارائی من یک گرامافون و چند تا صفحه ی کلاسیک و موسیقی ملل بود ، دوستان مرا « بورژوا » خطاب میوردند و مورد محبت قرار میدادنم . بعداز انقلاب ، با وجودیکه سالها کار و زندگی کرده بودم آه در بساط نداشتم ، ولی با این وجود هر وقت دوستان عزیز ی که به مشی سیاسی و توده ای هم روی آورده بودند ُ به منزل ما قدم رنجه میکردند بازهم با اشاره به چند تا صفحه ی قراضه من ، آنها را عافیت اندیشی و خوش بینی تلقی میکردند.

امروز هم در تبعید به جای آن صفحه های گرامافون ، چند تا سی دی دارم و همیشه ،این کلیپ های تصوریری و موسیقی رفیق فتاپور را هم گوش می کنم و هم تماشا. بسیار با سلیقه ست .

متاسفم که هنوز بعضی دوستان در همان عوالم رمانتیسم در و پنجره ها را بروی خود بسته اند. اتقاقا یکی از بهترین بحث های انتخاباتی را همین رفیق فتاپور ارائه کرده ست . هر چیز بجای خود نیکوست !

با احترام
مانی